Sänky MD108
Maksaminen

SYYT MIKSI OSTAA HUONEKALUT1.FI SYYT MIKSI OSTAA HUONEKALUT1.FI

Usein kysyttyä

  1. Onko teillä näyttelytiloja, jossa huonekalut voi nähdä

Emme omista näyttelytiloja. Voitte toki aina ottaa meihin yhteyttä ja teemme parhaamme auttaaksemme teitä. Yhteydenotot osoitteessa: info@huonekalut1.fi :)

 

  1. Valmistatteko te huonekaluja?

Mallistossamme on erittäin laaja valikoima tuotteita, mutta emme kuitenkaan valmista niitä. Sen sijaan teemme yhteistyötä suoraan valmistajien kanssa, joten huonekalut päätyvät asiakkaillemme suoraan ilman muita välikäsiä.

 

  1. Onko mahdollista valita muita värejä kuin nettisivulla esitettyjä?

Mikäli tuotteen vaihtoehdoissa on listattuna eri värivaihtoehtoja, voi asiakas halutessaan valita listasta itselleen mieluisen värin. Joidenkin huonekalujen alla on myös kuvia mahdollisista kuvioista, nahasta, puusta tai erilaisista yhdistelmävaihtoehdoista. Tuote on mahdollista tilata ainoastaan tuotteen ohessa listatuilla värivaihtoehdoilla. 

 

  1. Onko mahdollista tilata huonekaluja mittatilaustyönä teetettynä?

Valtavan laajan ja kattavan huonekaluvalikoimamme avulla pystymme tarjoamaan jokaisen asiakkaan tarpeisiin, mieltymyksiin ja mittoihin sopivia huonekaluja. Voimme tilata huonekalut ainoastaan mitoissa jotka ovat tuotteiden ohessa listattuina. Ole meihin yhteydessä osoitteessa info@huonekalut1.fi ja kerro meille minkälaisia huonekaluja etsit ja autamme sinua parhaamme mukaan :)

 

  1. Teettekö keittiösuunnitelmia?

Voimme tehdä teille keittiösuunnitelman ja suunnitella keittiösetin erillisistä kaapeista. Helpoiten tämä onnistuu lähettämällä meille keittiösuunnitelmasi mitat sähköpostitse osoitteeseen info@huonekalut1.fi. Kerrothan meille sähköpostin yhteydessä haluamasi keittiösetin mallin ja värin, sillä setin hinta vaihtelee niiden mukaan. Mitä enemmän tietoa, sen helpompaa on unelmiesi kettiösetin suunnittelu :)

 

  1. Paljonko huonekalut maksavat?

Kaikkien tuotteiden ohessa on mainittuna kyseisen tuotteen hinta. Jos tuotteelle on valittavissa lisäominaisuuksia, tuotteen hinta päivittyy automaattisesti eri vaihtoehtoja valittaessa. Kaikki hinnat sisältävät ALV:n sekä ilmaisen kotiinkuljetuksen Helsinkiin ja Helsingin lähialueille.

 

  1. Kuinka kauan tarjoukset ovat voimassa?

Verkkosivuillamme ilmoitetut tarjoukset ja hinnat ovat toistaiseksi voimassa olevia. Jos tuotteen hinta muuttuu asiakkaalle epäsuosiollisempaan suuntaan, saa asiakas tuotteen kuitenkin hinnalla, joka on ollut verkkosivuillamme tilausta tehdessä. Jos hinnat taas laskevat ennen tuotteentoimitusta, saa asiakas tuotteen silloin uudella matalammalla hinnalla.

 

  1. Mitä 365 rahat takaisin –takuu tarkoittaa?

Voit palauttaa tilaamasi tuotteen vuoden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tällöin saat täyden hyvityksen, seuraavin ehdoin: Huonekalut evät saa olla koottuina ja niiden on oltava alkuperäisissä pakkauksissaan.

 

  1. Kuinka maksan huonekalut?

Asiakkaalla on vaalittavana useita maksuvaihtoehtoja: tilisiirto ennen toimitusta, luotto-ja pankkikortti tai käteismaksu toimituksen yhteydessä. Mikäli asiakas valitsee tilisiirtomaksun, maksu on oltava suoritettuna jo muutama päivä ennen huonekalujen toimittamista. Kuljettajalla ei ole lupaa luovuttaa huonekaluja asiakkaallle ilman vahvistettua maksua.

 

  1. Onko kotiinkuljetus ilmaista?

Toimitamme kaikki tilaukset ilmaiseksi Helsinkiin ja sen lähialueille, lähimpään sijaintiin jonne on mahdollista päästä pakettiautolla. Muille kauempana oleville alueille hintaan sisältyy toimituskulut.

 

  1. Kuinka voin tilata tuotteen?

Asiakas voi tilata tuotteita verkkosivustoltamme, taikka vaihtoehtoisesti kirjoittamalle meille sähköpostiimme info@huonekalut1.fi. Asiakkaan tulee kirjoittaa sähköpostiin koko nimi, postiosoite postinumeroineen, puhelinnumeron, maksutapa, sekä listata tuotteet väreineen ja vaihtoehtoineen. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä numerossa 09 4241 5977 ja palevelemme teitä parhaamme mukaan :)

 

  1. Kuinka saan päivityksiä liittyen tilaukseeni?

Asiakas voi olla meihin yhteydessä joko puhelimitse numerosta 09 4241 5977 taikka sähköpostitse osoitteesta info@huonekalut1.fi. Sähköpostissa tulee aina olla kirjattuna asiakkaan henkilökohtainen tilausnumero voidaksemme palvella asiakkaitamme parhaamme mukaan, kertoen samalla tilauksesi tilasta ja mahdollisesta toimitusajankohdasta, mikäli toimitusaika on jo tiedossa.

 

  1. Saavatko yhtiöt teiltä ALV-kuitteja?

Kaikki asiakkaamme saavat aina ALV-kuitin tilauksestaan.

 

  1. Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?

Mikäli asiakas haluaa peruuttaa tilauksesensa, voi peruutuksen tehdä soittamalla meille numeroon 09 4241 5977 taikka olemalla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen  info@huonekalut1.fi

 

  1. Mihin aikaan toimitatte huonekalut?

Pyrimme aina toimittamaan kaikki tuottet asiakkaalle sopivaan aikaan. Olemme asiakkaaseen yhteydessä viimeistään päivä ennen toimitusajankohtaa ilmoittaaksemme lähestyvästä toimituksesta ja tomitusajankohdasta. Lisäksi kuljettajamme soittavat vielä toimituspäivänä ilmoittaakseen asiakkaalle saapumisestaan.

 

  1. Kantaako kuljettaja tilaukseni kotiini sisälle?

Kyllä, jos asiakas on valinnut palvelumme tilauksen vahvistuksen yhteydessä, jossa kuljettaja kantaa tuotteet suoraan sisään kotiisi. Muissa tapauksissa toimitamme huonekalut lähimpään paikkaan kohdeoisoitteessa, jonne kuljettaja autoineen pääsee. Tällöin asiakkaan on kannettava huonekalut itse perille. Mikäli asiakas haluaa huonekalut suoraan sisälle kotiin kannettuna voi asiakas valita kyseisen vaihtoehdon, joko tilausta tehdessä taikka lisätä vaihtoehdon myöhemmin tilaukseen, tuotteen toimituspäivämäärään mennessä. Tosin jotkin huonekalut saattavat olla liian painavia kuljettajan yksin kannettavaksi, joten otathan mukaasi kaverin joka tarvittaessa voi olla avuksi :)

 

  1. Mitä tehdä, jos toimitetuissa tuotteissa on virheitä tai puuttuvia osia?

Jos tuotteissa on puutteita, ne ovat vahingoittuneita taikka vialliisia, ilmoitathan silloin meille ohjeiden viallisten tuotteiden numerot. Tämän asiakas voi tehdä joko puhelimitse 09 4241 5977 taikka lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@huonekalut1.fi

Asiakkaan tulee myös lähettää kuva sähköpostiimme info@huonekalut1.fi, lähetämme kuvat eteenpäin valmistajalle. Valmistaja on velvollinen korvaamaan kyseiset tuotteet 15-45 arkipäivän kuluesssa alkaen takuutilauksen rekisteröimisestä (lue lisää täältä).

 

  1. Mitä tehdä, jos haluan palauttaa huonekalut?

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa huonekalut, tulee asiakkaan ilmoittaa siitä ja olla yhteydessä sähköpostitse osoitteessa info@huonekalut1.fi taikka puhelimitse numerosta 09 4241 5977. On tärkeää, että asiakas ei ole koonnut huonekaluja ja että kaikki huonekalut ovat alkuperäisissä pakkauksissaan. Palautettavat huonekalut noudetaan 15-20 arkipäivän sisällä. Rahat hyvitetään asiakkaalle tilisiirtona muutaman päivän sisällä siitä hetkestä, kun huonekalut on noudettu asiakkaalta (lue lisää täältä).