Kopioitu

Tilaus

Kuinka pitkään tilausten vahvistamisessa kestää?

Tilaukset vahvistetaan yleensä yhden arkipäivän kuluessa.

Kuinka teen tilauksen?

Tilauksen voi tehdä suoraan verkkosivuillamme. Lisäksi se on mahdollista tehdä ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected], soittamalla numeroon +358 457 7508971 tai lähettämällä meille Facebook-viestin.

Jos lähetät meille sähköpostia tai Facebook-viestin, ilmoita haluamasi huonekalut ja anna puhelinnumerosi. Otamme sinuun yhteyttä keskustellaksemme tilauksestasi.

Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittamalla numeroon +358 457 7508971.

Kun otat meihin yhteyttä, pyydämme sinua antamaan tilausnumerosi tai yhteystietosi, jotka annoit tilausta tehdessäsi.

Onko teillä esittelytilaa tai myymälää, josta huonekaluja voi ostaa?

Olemme huonekalujen verkkokauppa, joten meillä ei ole fyysistä myymälää tai huonekalujen esittelytilaa.

Jos tarvitset apua sinulle sopivien huonekalujen valinnassa tai tilauksen tekemisessä, ota meihin rohkeasti yhteyttä.

Tarjoatteko poistopalvelun vanhoille huonekaluille?

Emme tarjoa vanhojen huonekalujen poistopalveluja.

Voinko tehdä tilauksen laskulle?

Kyllä, voimme laatia laskuja sekä yksityishenkilöille että yrityksille. Varmista, että yrityksesi tiedot on syötetty vastaaviin kenttiin kassalla.

Toimitus

Jos huonekalut toimitus viivästyy, milloin saan ne?

Ilmoitamme asiakkaillemme etukäteen mahdollisista toimitusviiveistä ja ilmoitamme arvioidun toimitusajan tilauksen yhteydessä annettujen yhteystietojen kautta. Jos sinulla on lisäkysymyksiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai puhelimitse numerossa +358 457 7508971.

Kantaako kuljettaja huonekalut sisälle?

Kuljettaja kantaa huonekalut sisälle vain, jos olet tilannut huonekalujen sisääntuontipalvelun. Voit ostaa tämän palvelun ilmoittamalla siitä tilauksesi yhteydessä. Voit myös lisätä kantopalvelun tilaukseesi milloin tahansa ennen huonekalujen toimituspäivää ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa [email protected] tai puhelimitse numerolla +358 457 7508971.

Kuinka kauan huonekalujen toimituksessa kestää?

Toimitusaika riippuu valituista huonekaluista. Tuotekuvauksessa on ilmoitettu alustava toimitusaika arkipäivinä, joka lasketaan tilauksen vahvistuspäivästä.

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Pyrimme aikatauluttamaan toimitusajat siten, että ne sopivat sinulle. Ennen huonekalujen toimitusta toimituskumppanimme ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen tarkasta toimitusajasta. Toimituspäivänä toimituskumppani ottaa sinuun yhteyttä ennen varsinaista saapumista.

Mitkä toimituskulut ovat?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kotiosoitteisiin Uudenmaan alueella (paikkaan, johon rahtiauto pääsee). Toimituksista Uudenmaan alueen ulkopuolelle veloitetaan 99 € toimitusmaksu.

20 € lisämaksusta kuljettaja kantaa huonekalut sisälle saakka.

Onko mahdollista valita tarkka toimituspäivä?

Pyrimme aikatauluttamaan toimitusajat siten, että ne sopivat sinulle. Ennen huonekalujen toimitusta toimituskumppanimme ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen tarkasta toimitusajasta. Toimituspäivänä toimituskumppani ottaa sinuun yhteyttä ennen varsinaista saapumista.

Onko tilaustani mahdollista seurata?

Kyllä, voit seurata tilaustasi syöttämällä tilausnumerosi ja tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron. Voit tehdä sen täällä.

Otetaanko minuun yhteyttä ennen huonekalujen toimitusta?

Kyllä. Toimituspäivänä toimituskumppani ottaa sinuun yhteyttä ennen varsinaista saapumista.

Maksaminen

Kuinka voin maksaa tilaukseni?

Uudenmaan alueella tehdyt tilaukset voi maksaa pankkikortilla huonekalujen toimituksen yhteydessä. Lisäksi voit käyttää tilausprosessin aikana mobiili- ja pankkikorttimaksuvaihtoehtoja (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal) sekä Klarnaa tai MobilePaytä.
Uudenmaan alueen ulkopuolisille tilauksille on saatavilla tilausprosessin aikana mobiili- ja pankkikorttimaksuvaihtoehdot (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal) sekä Klarna tai MobilePay. Lue lisää käytettävissä olevista maksutavoista täällä .

Milloin saat hyvityksen, jos peruutan jo maksetun tilauksen?

Tyypillisesti hyvitykset käsitellään 1 arkipäivän kuluessa.

Palautukset ja takuu

Kuinka kauan minun on odotettava takuuosia?

Takuuosien toimitus kestää yleensä 10-20 arkipäivää takuun rekisteröintipäivästä.

Mitä "365 päivän rahat takaisin -takuu" tarkoittaa?

365 päivän rahat takaisin -takuu tarkoittaa, että jos et ole 100-prosenttisen tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen 365 päivän aikana. Palautettavien huonekalujen on oltava alkuperäispakkauksessaan, eikä niitä saa olla koottu. Lisätietoja palautusehdoista löydät täältä.

Mitä jos haluan palauttaa huonekalun?

Jos haluat palauttaa huonekalun, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon +358 457 7508971. Lisätietoja palautusehdoista ja -prosessista saat täältä.

Tarjoatteko kalusteille valmistajan takuun?

Kaikilla huonekaluilla on 24 kuukauden takuu, ellei valmistaja myönnä pidempää takuuta. Takuu alkaa siitä päivästä, jona toimitamme huonekalut.

Vika huonekalussa; mihin minun pitäisi ottaa yhteyttä ja mitä tietoja minun pitäisi antaa?

Jos olet saanut huonekalun, jossa on vika, lähetä meille valokuvia tai video tuotteen viasta sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Takuuosastomme arvioi tapauksesi ja ottaa sinuun yhteyttä mahdollisista ratkaisuista mahdollisimman pian.

Muita kysymyksiä

Kokoatteko huonekaluja?

Tällä hetkellä emme tarjoa kokoonpanopalveluja.

Kuuluuko myymiinne sänkyihin patja?

Osaan valikoimamme sängyistä kuuluu patja. Voit tarkistaa tuotetiedoista kuuluuko valitsemaasi sänkyyn patja.

Mikä on ”Hyvän hinnan takuu”?

”Hyvän hinnan takuu” koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä huonekaluja. Jos löydät saman tuotteen halvemmalla toisesta Suomessa toimivasta verkkokaupasta, vastaamme hinnan ja toimitamme tavarat ilmaiseksi. Löydät lisätietoja ”Hyvän hinnan takuusta” täältä.

Miksi voit ostaa vain parillisia määriä huonekaluja?

Tiettyjen huonekalujen vähimmäistilausmäärä riippuu huonekalujen valmistajasta. Jotkin valmistajat pakkaavat huonekalujaan vain parillisiin määriin jokaista laatikkoa kohti, joten niitä tuotteita voi ostaa vain parillisia määriä.

Miten uutiskirjeen voi tilata/perua?

Jos haluat tilata uutiskirjeemme, voit klikata tilausprosessin aikana merkin ruutuun, jossa ilmoitat haluavasi vastaanottaa uutiskirjeitämme, tai voit syöttää sähköpostiosoitteesi verkkosivustomme alareunassa olevaan kenttään ja hyväksyä tietosuojakäytäntömme.

Jos haluat peruuttaa uutiskirjeemme, klikkaa "Peruuta tilaus" minkä tahansa uutiskirjeen alareunasta tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Onko huonekaluihin mahdollista valita eri värejä kuin verkkosivuilla luetellut värit?

Saatavilla olevat värit ilmoitetaan kunkin mallin kohdalla. Jos valitsemiesi huonekalujen värivaihtoehtoja ei näy luettelossa, se tarkoittaa, että ne ovat saatavilla vain niiden tuotesivuilla esitetyissä väreissä.

Onko keittiösettejä mahdollista räätälöidä omiin tarpeisiin?

Löydät keittiökalustesetin tuotekuvauksesta tietoa räätälöintimahdollisuuksista. Jos tällainen vaihtoehto on käytettävissä, voit valita ja tilata yksittäisiä kaappeja kalustemallistosta ja luoda näin haluamasi setin. Jos kalustesettiä ei voi räätälöidä, se on mahdollista tilata vain sellaisena kuin se on esitetty verkkosivustolla. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon +358 457 7508971.

Ovatko huonekalujen seinään kiinnittämiseen tarvittavat osat mukana tuotepaketissa?

Ei, ruuvit, hyllyt, yms. seinään kiinnitettävien tai ripustettavien huonekalujen kiinnittämistä varten eivät sisälly tuotepakkauksiin, joten ne on ostettava erikseen. Jokainen seinä vaatii erityyppisen ruuvin tai jopa eri poraussyvyyden. Valitse huonekalujen kiinnitystarvikkeet huonekalujen painon ja seinätyypin perusteella, onko se tehty rappauksesta, tiilestä, puusta jne. Valitse turvallisuuden ja laadun vuoksi vain ruuveja, jotka sopivat tietylle seinätyypille.

Saapuvatko huonekalut valmiiksi koottuina?

Huonekalut toimitetaan yleensä kokoamattomina laatikoissa, mutta kalusteiden mukana toimitetaan kokoamisohjeet ja tarvikkeet.

Teettekö huonekaluja tilaustyönä?

Emme valmista huonekaluja tilaustöinä, mutta voimme kuitenkin auttaa sinua valitsemaan huonekalut tarjotusta valikoimastamme.